Hedda-

Hallå, nu borde jag egentligen sitta och plugga men jag orkar verkligen inte det, så tråkigt. MIn dag har flytit på som vanligt. Tinna började ju i D2 idag och det verkar som att hon trivdes rätt så bra. Efter skolan kte jag , Vikku och Tinna och först köpte godis och läsk och sen hem till Vikku och såg på Twilight. Det känns som jag är den enda i världen som inte har sett den förrens nu. heheh fast Tinna hade inte heller sett den.
Den var iallafall grym och Edward var lika söt som alla har sagt. Man blir typ kär.
Yeye för ett tag sen åt jag middag och snart ska jag plugga, snart jag lovar. Jag måste om jag inte vill ha IG på matteprovet imorgon.
Ska kolla runt lite på Internet nu och sen plugga så Pusssss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0