Emilia- GRATTIS AMELIA !

Hej på er ! Äntligen sommarlov och idag fyller min älsklings Amelia 15 år , Grattis gumman ! igår kväll så firade vi henne på Essingen , det blev riktigt lyckat . Först var alla hemma hos Amelia och sedan drog vi ut . Hedda och george badade och senare hoppade också Amelia i, frivilligt .

Imorgon åker jag till Frankrike med familjen , och jag kommer sakna alla så himla mycket, Tänk sen när jag åker bort i 3 veckor . Hur kommer jag överleva ? Flyget går iallafall kl 11 . Vill bara påminna alla om att jag inte har pengar på mobilen än , lägger in pengar efter Frankrike . Annars kommer alla pengar försvinna första dagen . Jag vet inte om jag kommer ha någon tillgång till någon dator , vi kommer bo på ett bed and breaksfast hotell , vi känner dom som äger det . Det här lär bli det sista inlägget på en vecka , Kommer hem från frankrike den 19 Juni, men då åker vi direkt till malmköping , så jag kommer vara hemma på ekerö/essingen den 22 Juni .

Kommer sakna alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0