Emilia- Min tillit till dig har blåst bort ..

Hej , Hur mår ni ? själv vaknade jag halv 8 av att jag hade extrem mensvärk och jag har haft det hela dagen . Igår kväll var vi en liten stund i rålis , men senare drog jag , Hedda och Viktoria där ifrån . Vi drog och träffade Amelia och vi åkte sedan till hennes kompis Sebbe . Det var roligt , jag fick lite kunskap om snoppar på köpet , hahah , missförstå mig inte nu , jag läste faktist i snoppboken .
Idag så mötte jag Hedda, Viktoria ,Clara och Rebecca , för Rebecca och Clara ville prata med oss. Och sedan blev det lite bråk mellan oss. Jag kan inte säga att det är bra ännu .


Jag trodde du var mer vän än vad det visade sig idag . Dina förlåt var som bly .. Kallt och stelt .
"Kom tillbaks nu ! " , tror du jag är din hund eller ? Det du sa betyder ingenting för mig .
" Det tar sin tid att läka sår ".
 Det stämmer fan !



Kommentarer
Postat av: Nyfiken

Handlar den tjocka texten om Rebecca?

2009-06-08 @ 23:29:54
Postat av: Rebecca

ja de gör den. men de är bra nu. jag älskar dig emilia!

2009-06-10 @ 18:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0