Emilia- Sista dagen

Hej :)
Idag är den sista dagen här i frankrike , eller jag ska ju till frankrike senare i sommar igen . Men för den här gången iallafall .
Idag har det varit sol och helt blå himmel . Så¨jag har legat och solat vid poolen hela dagen . snart ska vi åka och titta på någon vin gård -.- Imorgon går flyget runt halv 3 och jag landar runt 17.00 . Så det går att nå mig då :) Men då åker vi från skavsta till Malmköping direkt . Jag kommer komma till Essingen på Måndag . Jag längtar så oootroligt mycket efter alla ! Haha jag klarar mig inte ens i en vecka helt själv .

Kommer nog inte ha tillgång till dator imorgon eller resten av dagarna , så om man vill nå mig så är det bara att ringa på min mobil . Ses i Sverige då !

Kommentarer
Postat av: Anonym



har du stuga eller något i Frankrike eller vfr åker du dit två gågner eller är det till samma ställe?<3

2009-06-18 @ 22:52:08
Postat av: Anonym



har du stuga eller något i Frankrike eller vfr åker du dit två gågner eller är det till samma ställe?<3

2009-06-18 @ 22:52:11
Postat av: Anonym



har du stuga eller något i Frankrike eller vfr åker du dit två gågner eller är det till samma ställe?<3

2009-06-18 @ 22:52:13
Postat av: Clara

Kommer du hem nu på måndag? 22 juni alltså? :) saknar dig

2009-06-20 @ 20:49:27
URL: http://onlynew.blogg.se/
Postat av: Emilia

Nej asså nu var vi på ett bed and breakfast hotell , för vi kände några som ägde det . I Italien däremot har vi ett hus . Sen ska ju vi tjejer också till Frankrike , men då ska vi till ett helt annat ställe än där jag var med familjen nu . :)

2009-06-21 @ 14:40:34
URL: http://heddaochemilias.blogg.se/
Postat av: Emilia

Ja alltså jag är hemma på Ekerö nu , men jag åker till Essingen imorgon :) Jag försökte ringa dig igår förresten . Saknar dig med <3

2009-06-21 @ 14:42:13
URL: http://heddaochemilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0