Emilia- Skit väder !

Varför ska det bli kallt precis innan sommarlovet ? Aja jag drar ju ändå till Frankrike nästa fredag . På Tisdag slutar vi äntligen , hoppas på bättre väder då .
Imorgon så skulle våran klass igentligen haft picknick i rålis parken , men eftersom att det ska bli dåligt väder så bestämde vi att vi ska dra till Cybertown istället :) Det ska bli kul , men jag kommer ihåg när jag sist spelade det , jag låg bara bakom en vägg hela tiden och var skit rädd . haha , hoppas jag kan skärpa mig imorgon då . Idag har det varit skola , sen efter skolan åkte jag Viktoria och Hedda och hämtade mina syskon och sedan hem till mig . Alla vi 3 hade riktig PMS idag , Jag driver inte , vi gick runt och var sura på varandra hela tiden . Nu efteråt skrattar man åt det , men just då har man bara lust att skjuta båda 2 .
Hör kanske av mig imorgon eftersom vi ska samlas runt halv 11 . Men annars hör jag av mig på kvällen och berättar hur det gick . puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0