Emilia- Varmt och skönt !

Hej Sverige ! Har hört att det regnar och är kallt i Sverige . Själv är man i varma Frankrike , Just nu är det lite molnigt och sol och runt 30 grader, hela familjen är och tittar på någon borg , men jag stannade hemma . Jag har bränt mig i ansiktet , men annars är det rätt så lugnt .
Jag längtar faktist lite hem, inte till vädret men för att få träffa alla . Jag fattar inte hur jag ska överleva i italien i 3 veckor. 
Jag har lyckats köpa en tröja också . Ska köpa brunpuder imorgon också, jag kan inte komma hem till sverige som en tomat i ansiktet .
Aja nu ska jag ut och lägga mig vid poolen och sola . Hör av mig lite senare . kramar .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0