Hedda-

Tjeeena,  jag är jävligt trött just nu. Igår åkte ju jag hem till Viktoria. När jag hade varit där ett tag så kom Johanna(Vikkus syrra) och Nadja(johannas kompis) hem så vi bestämde oss för att köra tecken men vi tröttnade ganska snabbt så vi spelade Poker med sanning eller konka som straff. Hahah jag är inte så bra på poker så det gick inte så bra för mig. Jag fick skicka 2 ganska konstiga sms, 1 till Gustav och 1 till Alex. Vickan däremot tog det säkra kortet och körde på sanning.
Jaja nu ska jag börja läsa på en ny gossio girl bok, vi hörs

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja vet jag är en kyckligen inerst inne hahah

2009-06-15 @ 14:14:59
Postat av: Alex

skyll på du pokern du.. ;)

2009-06-15 @ 16:05:34
Postat av: viktoria

hahahahahahhahahahahah

2009-06-15 @ 18:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0