Hedda- 3 skoldagar kvar

Tjeeeeena, Jag tänkte bara berätta lite om vad jag gjort nu när jag inte skrivit på ett tag. I förrgår efter skolan åkte jag och E in till stan och jag köpte en bandlös BH på Twilfit och en av Fashion against aids tröjorna från H&M. Det fic bli den som Dita von Tees har gjort, ni får se den någon annan dag.
Igår efter skolan så fick jag och Emilia låna Benjamins moppe och övningsköra lite i rålis med George för Benjamin hade hade inte slutat. Och det var faktiskt väldigt lätt. Men sen behövde george sticka och då fick vi inte på moppen men sen efter typ en kvart så förklarade Benjamin i telefonen och vi klarade det. Så åkte vi upp till skolan  och så kom Benjamin och de andra tjejerna(orkar inte skriva alla namn) och så körde alla lite, Sen satt vi utanför skolan ett tag och sen stack vi tjejer hem till Vikku. Sen på kvällen var vi ute och snackade och så där.
Nu måste jag sticka till skolan , pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0