Hedda- Cybetown och studentmottagning

Tjeeena, härligt väder det har varit idag då:P
Jag var först på cybertown med klassen och det var skitkul. Jag kom ju sist av alla men yeye sånt är livet. Sen åkte jag och Emilia in till stan och satte oss på Åhlens citys cafe och sen kom de andra tjejerna dit också. Så vi satt väl där i några timmar sammanlagt men sen behövde jag sticka för jag skulle på en studentmottagning. Min barndomskompis Cornelias storebror tog studenten idag så jag behövde åka dit. Jag var väldigt avundssjuk på Gustav som fick åka flak. Jaja snart är det min tur(4 år!!!!!). Så vi var där hela kvällen och sen när alla började sticka så gick jag och Cornelia och hyrde film. Det blev "I taket lyser stjärnorna", jag har ju redan sett den men det hade inte Corny så det blev den eftersom den är så grym. Det var första gången jag grät av den idag också. Det var nog för att vi inte var i en biosalong.
Jajaj nu ska jag sova, pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0