Hedda- En eftermiddag på inredningsaffärer

Tjeeeena, nu har jag precis käkat. Jag och pappa åkte ju till Ikea idag vi var där ett tag men båda får lite panik av Ikea eftersom det är så mycket folk och saker överallt så vi åkte vidare till lite andra möbelaffärer. Det vi kollade på vargarderober och sånt. Vi håller på och gör en Walk in closet som jag och pappa ska dela på. För det finns ett litet rum typ emellan våra rum. Men jaja ni får se när det är klart. Men det kommer ta ganska lång tid för det ska komma hantverkare som ska lägga nytt golv och måla om därinne.
Men nu ska jag hem till Clara och sen vet jag inte riktigt vad vi hittar på, men ha en bra kväll, pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0