Hedda- En överlycklig Hedda

Ååååh jag är så glad just nu, anledningen är att Jimmy choo blir H&Ms nästa gästdesigner. Nyheten släpptes idag och förutom att det står på blogg.se så kan man läsa om det på HM. com på presssidan.Jag är så jävla glad. Jag och Viktoria har precis bestämt att vi ska skolka för att vara där och köa för att komma in.

Jaja jag återkommer om det när det börjar närma sig.
Jag har haft en ganska tråkig dag, haha jag sov till kl 3 och när jag vaknade hade jag 36 missade samtal  för viktoria och rebecca hade ringt som galningar. När jag vaknade gick jag ut med hunden och sen gick jag hem och åt frukost/lunch eller vad det nu var. Sen gjorde jag ingen. Viktoria kom hit och åt middag sen och sen åkte vi och träffade jojje. Sen kom Rebecca, Clara, Viktor och pontus och vi stack till några andra som var vid Ip och så spelade vi fotboll. Sen började alla frysa för vi körde utan skor så vi satte oss och pratade istället. det var en mysig kväll iallafall.
Nu ska jag gå och lägga mig och läsa Gossip girl, Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0