Hedda- Fixad och klar

Tjeeeena, det var längesen, eller inte ? Jajaj igår sov ju jag, Vikku Emilia och Rebecca hos Vikku. Det var jättemysigt. Vi satt först ute på balkongen och prata typ halva natten sen gick vi alla och la oss och sov i hennes mamma dubbelsäng(hennes mamma är bortrest). sen imorse behövde Rebeccaoch Emilia sticka ganska tidigt till Ekerö men jag och Vikku gick till Lilla essingen och solade. Nu är jag hemma och skaa snart ut och äta med familjen. Jag väntar bara på att alla andra i min tröga familj ska bli klara. Vi brukar typ aldrig äta såhär tidigt men vi ska till en hotellbar först och ja ni vet.  Och för mig är det ju bara bra för då hinner jag gå ut efteråt, jaja ha en underbar kväll

Kvällens outfit

Jeansjacka från H&M
Klänning från Salt
+ ett par 11 cm klackar  från vagabond på fötterna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0