Hedda- God morgon

Jag har sovit lite fram och till den här morgonen. Jag åt frukost vid typ 11 sen så gick jag och la mig igen. Men det är ju det som är det sköna med sommaren, att man kan göra exakt vad som man vill.
Igår hade vi en jättehärlig dag på Rebeccas landställe. Det var jag, Rebecca, Vikku, Emilia, Benjamin, Micke och måns som åkte. Clara skulle ha åkt med men hon blev tyvärr sjuk.
Vi hade det iallafall jättemysigt lyssna på musik, gick till stranden och bada, lagade middag tillsammans osv.
Nu ska jag gå ner och lämna nycklarna till den som har den där hunden som jag gick ut med i förra veckan. Sen ska jag träffa Emilia och Viktoria.

Ha en underbar dag och njut av vädret, pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0