Hedda- God natt

Jag har haft en ganska händelselös men msyig kväll så det finns onte så mycket att berätta. Jag , Vikku och Rebecca åt middag på Kungshallen. Sen åkte vi till stranden på stora essingen där vi träffade Clara, George, Benjamin, Viktor, Einar pch Alex. Vi satt där ett tag och runt 10 så stack de sista. Då skulle jag också gå hem men sen var jag utelåst så jag hängde med Vickan hem och vi såg klart på "Schindlers list". Det blev ganska sent och jag var hemma runt kvart i 2, så det fick bli nattbussen. Just det, det blev typ slagsmål mellan 2 killar på busshållsplatsen för att en av dem hade pratat med den andres tjej och de kände inte ens varandra.  Den som fick stryk sprang iallafall därifrån sen. Det läskiga var att jag precis hade pratat med han som blev slagen, Scaary

Jajaj nu ska jag sova, God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0