Hedda- härlig kväll

Tjeeeena, jag har inte skrivit idag men jag har verkligen inte haft tid. Jag vaknade kl 2 på dagen av att Emilia stod och knackade på balkongdörren vid mitt rum att jag skulle vakna. Vi hade då jättebråttom att fixa massor med grejer så det var ju bara att dra på sig kläder och sticka. Sen på kvällen stack vi hem till Amelia eftersom hon fyller år idag eller imorgon den 11 alltså så vi skulle fira henne. Så vi var hemma hos henne ganska länge och sen stack vi till kungsklippan. Vi typ halv 12 stack jag , Viktoria, Benjamin och George ner till stranden och jag och George badade. Det var ganska kallt faktiskt. Sen kom alla andra också för amelia skulle ju bli islängd. Men då stack vu för Ben, Vikku och jojje skulle hem och jag frös. Så george bar mig nästan hela vägen till bussen för att jag inte fick på mig mina skor så det var jävligt skönt.
Nu kom jag hem för bett tag sen och har tagit en dusch och så.

Sov gott, pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0