Hedda- Härlig vecka framför mig

Ciiiaaao, nu börjar sommarvärmen komma och det börjar verkligen kännas att det är sommarlov. Idag hade jag, Viktoria, Rebecca, Tinna Clara och Wille picknick nere på bryggan elller asså nu på kvällen. Så alla köpte det dem ville äta och sen satte vi oss där och hade det mysigt och lite bad blev detsåklart sen åkte vi till fridhemsplan för Wille och Clara skulle hyra film och jag, Vikku och Rebecca satte oss i kronis och pratade.
Just det, det ska tydligen bli jättebra väder i veckan och det är perfekt för jag, Vikku, Emilia och Rebecca ska ensamma till Rebecccas land :=) Tyvärr kunde inte Clara följa med :(
Vi ska ha det supermysigt, grilla, basta och lyssna på musik på kvällarna och sola och bada på dagarna. Vi åker på tisdag morgon och kommer hem torsdag kväll. Då kan ni förvänta er mycket bilder.
Jajaj nu ska jag sova, pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0