Hedda- Hemma igen efter en lång kväll

Nu är jag hemma igen.  Efter att jag hade varit ute med familjen och ätit så åkte jag till stranden på stora essingen där alla vra. Ja det slutade med att jag och Viktoria badade och vattnet var ju inte så jätteskönt. Men det var en mysig kväll men tyvärr stack folk väldigt tidigt typ runt 11 så det varlite synd. Men jag , Emilia, Viktoria och Clarasatt kvar dät ett tagoch sen gick vi upp till torget för att Clara skulle träffaWille och där hade dethänt massor med grejer och där var några avdem 9orna som slutar i år. Så jag stack väl typ kvart över 12 därifrån eller nåt. Nu är jkag hemma och ska snart gå och lägga mig för jag är skittrött efter den här långa dagen.
Imorgon ska jag och Emilia och kanske Clara in till stan. Jag och Emilia ska köpa present till Amelia och Clara ska köpa till Maja.

Sov gott, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0