Hedda- Jävligt taskigt George

Tjaaaaa, jag har haft fullt upp så jag har tyvärr inte haft tid att blogga. Men igår var jag ju inne i stan med Vikku och det blev en del shopping men det får ni se ikväll. Sen igår kväll så var vi ganska många hemma hos mig.  Som högst kanske vi var 18 personer eller nåt. Det var faktiskt en lyckad kväll och jag hade jävligt roligt. När alla hade gått så drog jag, Vikku, Benjamin, George och Micke ner till stranden för att vi hade bestämt att vi skulle bada men det blev bara jga och sen puttade micke i mig så det blev  lite bad, men det var faktiskt inte så kallt. Sen gick jag och Vickan hem igen och jag duschade och vi plockade undan lite. Så vi kom hem till pappa ungefär halv 2.
Imorse gick jag och vickan hit, så köpte vi med oss frukost för vi skulle städa. Men då ringer George mig och storgråter och säger att Timur inte kom hem igår kväll och att han har varit borta hela kvällen, så jag får ju panik och börjar nästan gråta typ och får jätteont i magen. Sen ringer jag upp Benjamin som var med George och då hade george bara drivit med mig. Så jag skällde ut george och sa att jag aldrig mer ville prata med honom och så la jag på. Men han ringde upp igen sen och sa förlåt och så kom han, Benjamin och Micke och hjälpte oss att städa.
Nu ska jag snart gå upp till pappa och äta midda, men det blir nog en lugn kväll för mig. Sen börjar ju "Privileged" ikväll kl 7 på 5an och det får man ju inte missa.

Oj det blev ett långt inlägg men jaja pussss

Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha, så gjorde george med mig igår kväll också. Han sa att några hade hoppat på han och puttat ner han och Micke i vattnet, att han brytit handen och var i en skog och att Micke låg kvar i vattnet. Jag fick också panik!

2009-06-14 @ 18:24:03
URL: http://promised.blogg.se/
Postat av: Alex

hahah George asså :p

Tack för igår Hedda det var skitkul! :)

2009-06-14 @ 18:42:44
Postat av: Hedda

Hahah asså det är faan taskigt , jag trodde att Timur var död



Ja det var jävligt kul igår, det får vi göra om :)

2009-06-14 @ 20:46:17
URL: http://heddaochemilias.blogg.se/
Postat av: alex

yeeeees :)

2009-06-14 @ 21:29:22
Postat av: george

hehe:P

2009-06-14 @ 23:47:13
Postat av: Jessica

Fan vad taskigt! Fett omoget George ;)

Hände det något efter jag drog? :)<3

2009-06-15 @ 10:41:27
URL: http://dubbelj.devote.se
Postat av: Hedda

Nej inte vad jag kommer ihåg, eller jo jag badade ju men det var typ när nästan alla hade dragit:) :P

2009-06-15 @ 13:01:26
URL: http://heddaochemilias.blogg.se/
Postat av: george

ja de va faktiskt taskigt förlåt igen:(

2009-06-16 @ 00:22:43
Postat av: Hedda

Det är lungt, du fick ju din lilla utskällning, jag har nog aldrig varit så arg på dig men jaja nästa gång är det jag som lurar dig :P

2009-06-16 @ 00:44:10
URL: http://heddaochemilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0