Hedda- Lista, hade lite tråkigt nu på morgonen

Du är kär nu - Nej
Du har sårat nån så de börjat gråta - Ingen aning, hoppas inte det
Nån har sårat dig så du börjat gråta -  Ja någon gång har det väl hänt
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - Nej
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - Ne
Du har haft ett förhållande som varade över två år - Nepp


ÄRLIGHET

Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - Ja tyvärr
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - Japp, flera gånger
Jag har smygit ut utan lov - Nej faktiskt aldig
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar -
 Ja flera gånger 
Jag har en hemlighet som ingen vet -
Mm jag tror det
Jag har fuskat i ett spel - Jaaa hahah många gånger
Jag har struntat i ett prov - Nej, jag tror inte det, kanske i 6an eller 7an


DÅLIGA TIDER

Jag har druckit alkohol - Japp
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden -
Vissa månader mer och vissa månader mindre
Jag kan svälja piller - Japp
Jag har tagit mediciner mot depression -
Neeej,
Jag har anorexi och/eller bulimi -
nepp
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det  - Ja
Jag har vaknat gråtande -
Yes
Jag har somnat gråtande -Ja det också
DÖDEN

Jag hatar begravningar - Ja, jag hatar att gråta inför så mycket människor
Jag har sett någon dö -
Nepp
Någon nära till mig har försökt begå självmord - Yes och lyckades
Någon nära till mig har begått självmord -
Japp


ERFARENHETER

Jag har tappat bort mig i min hemstad - Ja men inte på många år
Jag har sett en fallande stjärna -
Ja .:)
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna -
Nej kommer oftast inte på något att önska mig
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss -
Hahah jaa såklart
Har sparkat en kille mellan benen -
Hahah ja
Har hoppat fallskärm från ett flygplan -
Neej men vill
Har lekt sanning eller konsekvens - Hahah ja ja det var väldigt ofta under några år
Druckit en hel liter mjölk på en timme - Nej mjölk är inte speciellt gott
Jag har medverkat i en teater - Japp jag gick på teater i 6 år när jag var yngre
Du har fångat en snöflinga med tungan - Hahah japp many times
Jag har suttit på ett tak på natten -Nej jag tror inte det
 Jag har aprillat någon - Hahah japp, varje år
Jag har åkt taxi -
haha ja
Jag har ätit sushi - Japp, jag älskar det
Jag har åkt snowboard -
Japp, börjar faktiskt bli bra :P


Kommentarer
Postat av: Alex

Hur vaknar man gråtande? :O

Menar du typ mardröm eller att du grtåtit isömmnen eller vad?

2009-06-10 @ 23:43:50
Postat av: hedda

haha ja du, ibland om jag gråter mig till sömns kan det bli så att man typ fortfarande gråter när man vaknar, sen har jag ju vaknat gråtande av

mardrömmar också, hahah men det var ett tag sedan:P

2009-06-11 @ 00:41:00
URL: http://heddaochemilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0