Hedda- Myskväll hos Clara

Vi har haft en jätteskön kväll, Viktoria kom också typ direkt efter mig. Så först  körde vi lite poker igen, hahah så jävla roligt men idag var det vickans tur att göra bort sig. Sen gick vi och köpte Godis och Cola och Clara skällde ut killen i kassen för att han begärde att titta i hennes väska, vi hade såklart inte snott nåt men det är olagligt att begära det. Det är bara polisen som får göra det. Men sen hade vi iallafall en jättemysig kväll och satt i Claras säng och pratade om verkligen allt möjligt. Viktoria stack vid typ 20 i 12 men jag orkade inte vara hemma så jag kom hem för kanske 10 minuter sen.
Nu ska jag läsa Gossip girl, så God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0