Hedda- Nu är det äntligen över

Det är sluuuut nu, skooolan är över. Jag är så jävla lycklig och jag bara ler hela tiden. Det var en en jävligt lång avslutning men va faan vem bryr sig. Sen fick vi våra betyg och det var typ som förra terminen, 4 MVGn, 5 VGn och 7 Gn. Nästa år ska jag inte ha ett enda G  och några fler MVGn men det fixar jag. Men nu ska jag inte tänka mer på skolan på 2 månader.
Jajaj efter avslutning så stack jag Emilia, Vikotira, Clara, Tinna, Rebecca och Amelia och åt pizza och sen gick vi hem till Amelia och hade det supermysigt på hennes terrass. De andra skulle äta hos Clara men jag hade lovcat att med min familj på Kungsholmen som ligger på kungsholmen(haha) så jag ska snart sticka. Sen tänkte vi dra ihop lite folk och träffas och typ vara på stranden på Stora essingen, så om ni har tråkigt så kan ni ju komma :).
Jajja nu måste jag byta om och sen sticka, pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0