Hedda- tjäna 400 spänn

Nu är jag hemma igen. Barnvaktningen gick bra och det var skönt att vickan var där i slutet så att det inte blev så tråkigt när barnen hade somnat. När de hade somnat satte vi på "Schindlers list" som är en svartvit film som utspelar sig under andra världskriget. Jävligt bra enligt mig men tyvärr hann vi inte se klart den eftersom den är mer än 3 timmar lång.  Det var lite pinsamt när föräldrarna kom hem och min brorsa hade ju fest i lägenheten under( där vi bor alltså) så jag behövde ursäkta för honom och förklara vrf dem hade fest osv men jag hittade bara på nåt.  Jajaj jag gick ner och snackade med Gustav sen iallafalloch de skulle sänka musiken. Nu är jag hemma hos pappa och tänkte sätta på någon film innan jag går och lägger mig,
Vi hörs imorgon, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0