Emilia- 1 vecka kvar .

God morgon ! Väldigt sen morgon . Jag vaknade kanske för 2 timmar sen så nu är jag vaken .jag blev fösrt väckt halv 9 för vi skulle sjunga för Jennie som fyller år idag . GRATTIS ! sen gick jag och la mig igen . Men sen runt 10 blev jag väckt av min lillasyter Klara som skriker att jag ska vakna och gå upp , men jag vägrar ! Sen somnar jag om igen till halv 12 .
Idag så måste jag plugga Biologi och Engelska eftersom att jag ska ha omprov på det på Tisdag . Sen så har jag Hemkunskapsprov på Torsdag men det skulle jag och Rebecca plugga till på Tisdag . sen tror jag vi har So prov på torsdag eller fredag (?) plus att vi har värsta stora läxan i so som vi ska lämna in på Onsdag , men det kan jag inte plugga till . Men den här veckan ska jag verkligen plugga hårt för sen har jag ju ingen skola på en Månad . och sen på prao veckorna så kanske jag och Hedda ska åka på Någon rast och göra ett fysik prov som vi missar när vi är i Orsa .
Oj vad mycket prov hit och dit . Jag skriver nog mest det här för att jag själv ska komma på vad jag har för prov och läxor den här veckan. Inte så intressant för er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0