Hedda- pluggar inför prov

Tjee nu är jag hemma igen. Först åkte jag in till stan med Vikku.
Vi hittade ett par jättefina skor på Vagabond som jag tror jag köper i veckan och en jättefin Tröja på Odd molly.
Jag fyller ju år snart och då får jag nog lite pengar så jag köper nog tröjan sen eller så önskar jag mig den i födelsedagsresent. Sen åkte jag till Essingen och träffade Emilia och s å tog vi en promenad på isen, det var jättemysigt.
Nej nu ska jag plugga och sen se Gossip girl, pusss på er



Tröjan från Odd molly, det är inget rosa linne under, det är bara på bilden. Men visst var den söt ? :)
Jag hittar ingen bild på skorna så dem får ni se senare.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Den är super söt (:

2009-03-03 @ 16:39:40
URL: http://wikstromjulin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0