Emilia- Ångrar allt ..

Hej kära läsare !
sitter och lyssnar på en skit bra låt .. skola som vanligt idag . Efter skolan åkte jag och Hedda hem till Hedda och åt mat . Vi är båda sjukt hungriga efter skolan eftersom att vi inte får någon lunch . Så vi åkte hem till henne och åt billys pizzor,smoothie och mackor med oboy på :) Det var jätte gott . sen var jag tvingen att hämta mina syskon och det nu ska bli någon franrike resa . Har hitills sparat 280 kr typ . Räcker inte långt . Jag och Rebecca tänkte sy in löshår när vi är i frankrike, så det gäller att spara lite mer pengar .
Imorgon ska vi ju servera på kvällen . vi ska typ bara ta bort efter alla som äter , och vi får 500 kr var för typ 3 timmar :) Känner mig lättad , eftersom att jag redan spenderat bort hela min månadspeng .
Juste så alla bara vet så har jag lagt in pengar på min mobil nu , så nu kan jag smsa igen . Det kanske var på tiden va ? haha
Åh jag längtar så grymt mycket till helgen . men det är bara 2 skoldagar kvar .
Ska göra lite middag till kära mig .

Kommentarer
Postat av: Malou

Åh, the Notebook är så bra!

2009-05-13 @ 13:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0