Emilia-Trött

Jag är super trött!
Vi var ju hemma hos Hedda på dagen idag och sen åkte jag till fridehemsplan och skulle möta pappa och dem, för vi skulle på middag.
Sen efter den supergoda middagen så drog vi till stadshuset och skulle se på någon julkonsert. Dem sjöng jätte bra. Jag tror att de som sjöng gick på kungsholmens gymnasium.

Så vi kom hem för ca 1 timme sen. Och jag skulle kunna somna när som helst!
Vi gick och la oss runt 5 imorse och sen vaknade jag kl 7 och sen kl 8 igen, för jag viktoria och Hedda sov i hennes pappas säng och jag fick verkligen ingen plats och så höll jag på att ramla ut. Så klockan 8 gick jag och la mig i Heddas rum där Clara och Tinna låg i sängen och jag la mig på golvet! på en morgonrock, haha!
Men jag lyckades ändå sova skönt ända tills klockan var runt 12.

Imorgon ska jag plugga lite på kemi eftersom att vi har prov på Onsdag.

Men nu ska jag ta och ringa någon och snacka ett tag i telefon. Och sen lägga mig i sängen och sätta på någon bra film. Det låter lockande i mina öron just nu.

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0