Hedda- Godmorgon

Godmorgon på er, jag vaknade för ett tag sedan och nu har jag ätit frukost.
Jag kan ju berätta lite om min helg. Iof har det inte hänt så mycket.
Fredags var jag ute och käkade med the family. Drog sedan till Clara där vi var under kvällen och även sov.
Igår drog vi i till stan, kollade lite JImmy choo, helt ärligt är jag faktiskt inte så jätteimponerad av kollektionen.
Men jag köpte iallafall ett par skor från dinsko.
På kvällen tog vi det bara lugnt igen. Såg på en ganska gullig film, den hette "Girls just want to have fun" och sen drog jag hem och sov.

Idag ska jag plugga, jättetråkigt menmen sånt är livet.
Senare idag ska jag iallafall sticka och träna med Clara,

Pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0