Hedda- Äntligen fredag

tjena, nu är det fredag igen och jävlar vad fort veckan har gått. Dagen har varit ganska bra och skolan känns ju så mycket lättare när man vet att man har en helg framför sig. Efter skolan så åkte jag , clara och rebecca och fixade lite grejer. Och just det, när jag var på väg, hade tur så jag fick skjuts hem av benjamin. Men när vi åkte förbi klastorpskolan så v ar det poliser och grejer där hahah för att en bil hade kört rakt in i skolan :P
hahha det är verkligen klantigt.
Men nu ska jag snart käka och sen ska jag träffa tjejerna, det är inte riktigt bestämt vad som händer ikväll men förhoppningsvis fest :)

Ha en bra kväll, pusss


Kommentarer
Postat av: anton.

hejhej. kan du inte skriva nå om det dära att du är gravid? pusspuss

2009-10-16 @ 21:27:27
Postat av: Alex

Nu är det inte så kul längre

2009-10-17 @ 10:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0