Emilia-

Hejhej , Jag är så sjukt irriterad just nu . Igentligen har jag ingen anledning , men jag irriterar mig på minsta lilla grej just nu ! Grr ..
Idag har jag hämtat syskonen , sen gick vi hem , dom fick titta på film medans jag tog ett varmt bad . Jag tjänar 100 kr varje gång jag hämtar mina syskon , och det gör jag ungefär en gång i veckan . Så nu har jag 100 kr att spendera i helgen , haha !
Vad händer i helgen då ? Vi kanske kanske ska sova hos Hedda . Men vi får se hur et blir med det . Sen ska vi väl festa :) Älskar helger !

Lägger in en bild som jag tog för ca ett år sen . Titta vad långt extensionshår jag hade :S
jag vill ha kortare löshår nu ungefär till brösten , ser mer naturligt ut då .

Min kamera var trasig , därför är den så suddig .
Det var inte igår man tog bilden precis .


Kommentarer
Postat av: hedda

hahah nämen vad glad du ser ut då :P <3

2009-09-13 @ 21:44:12
Postat av: Emilia

haha , eller hur :P

2009-09-14 @ 19:27:52
URL: http://http:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0