Emilia- Hemma kväll

God kväll . På er som är hemma på en fredags kväll. Det var så grymt länge sen jag bara var hemma och tog det lugnt ensam med min familj , och det kan vara väldigt skönt ibland . Det är inte alltid så kul att åka runt på kvällarna ..

Imorgon är det Lördag och då ska jag först klippa gräsmattan , måste tjäna lite pengar , haha !
Sen ska jag nog åka in till stan lite senare på eftermiddagen och träffa tjejerna . Hedda åker till Berlin inatt , men hon kommer hem på måndag kväll tror jag , så det är inte så länge, som tur är !
Viktorias familj håller på att flytta just nu , men dom kan inte bo i den nya lägenheten för att dom håller på att renoverar så hennes föräldrar bor på ett hotell . Så imorgon skulle inte dom vara där så då ska jag och vikku sova där :) Fett härligt ju , komma upp på morgonen med värsta goda frukost buffen !
Nu ska jag ner och titta på dirty dancing . Och senare kanske ringa clara som också är på Ekerö hos sin mormor och morfar , men hon bor en bit ifrån mig .
Ha en bra kväll , puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0