Emilia- Måndag

Hej hej . Haft en bra helg ? Min har iallafall varit rolig . Kan inte berätta allt som har hänt , för det finns vissa personer som läser våran blogg som jag inte vill ska veta allt som händer i mitt liv . Okej då har jag redat ut allt det iallafall . I fredags var vi iallafall hemma hos Rebecca och det var väl roligt . Vi sov där , och vi somnade halv 5 på morgonen , men alla vi vaknade sjukt tidigt med tanke på hur sen vi somnat, vi vaknade typ halv 9 . På dagen var det skolansdag och det var super trist , och vi var skit trötta så jag hade inget intresse för det . Efter det skulle jag åka till Ekerö när jag satt på bussen från brommap. till Ekerö så somnade jag nästan , så fort bussen hoppa till lite så vaknade jag med ett ryck , haha. Jag har aldrig somnat på en buss , har aldrig förstått hur människor kan sova på så offentliga platser. Men men . Iallafall så kommer jag innanför dörren och säger hej till pappa och alla , och sen gick jag och la mig direkt . Runt kl 6 så ropade pappa på middag men min dörr var låst så jag vaknade till och sa att jag skulle komma . Men såklart så somnar jag om igen , och jag sover så himla djupt så jag vaknar inte förrens dagen efter kl halv 9 på morgonen med ett ryck . Det första jag tänker är att jag inte ätit någon middag eller umgåts någonting med pappa och Jennie som jag sällan träffar . Så jag fick mycket skuldkänslor . Men som tur var så var dom förstående ..
Sen var det söndag , och då tog jag det bara lugnt .
Idag var det skola och efter skolan så skulle jag på synundersökning , och det visade sig att jag behövde glasögon för att jag såg dåligt på vänster öga . Men jag kommer bara använda det när jag läser och så .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0