Emilia- Shopping

Hej på er !
Det har varit en jätte skön dag idag . Jag ,Hedda,Clara,Tinna och Viktoria var inne i stan och shoppade lite , jag köpte ett par pärlörhängen och en concealer . Och Hedda köpte massa fina saker , hon får berätta vad hon köpte sen för er :) Och jag hittade en JÄTTE fin kappa på affären "salt" , den kostar 1200 kr , men eftersom att jag precis har köpt en päls så får jag nog betala lite själv . Försej så var det pappa som betalade pälsen , så mamma går nog med på att jag får köpa den * hoppas*
Älskar Mikas nya låt , ni måste bara lyssna på refrängen !


Men ni måste ju hålla med om att han dansar väldigt stört . Men man bli glad av den här låten !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0