Hedda- lite shopping

Tja nu har jag kommit hem för ett tag sen, träffade Emilia på essingen och fick papper om musiken och satt och pratade med henne ganska länge :)
Nu tänkte jag bara visa vad jag har köpt idag , och sen ska jag ta en dusch och sen sova.



Hahha jättedålig bild, men det är iallafallm armband och lila diadem me rosett från kappahl, de har fått in jättemycket fina armband nu, och en mascara från Clarins.


väldigt dålig bild men det är iallafall en grå kofta med fransar där nere från Gina tricot, jag såg attdanielle hade den på syslöjden och jag blev helt kär i den så jag köpte typ den sista xs i hela stan :P och sen ett skärp från kappahl.
Sen löpte jag också ett linne från veromoda men när jag kom hem så gillade jag det inte länghre så jag lämnar mog tillbaks det.

Nu ska jag duscha, pussss och god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0