Hedda- paus från pluggandet

Nu har jag skrivit 4 st a4 sidor om en jävla dikt, hur mycket kan man analysaera en dikt egentligen, jaja det ska bli iallafall 3 sidor till så det är bara att bita ihop och sen ska jag skriva nåt konstigt brev.
Men imorgon ska jag iallafall gå till skolan för jag kan inte missa mer nu, jag har ju redan missat 2 prov.

Men imorgon är det fredag och då går allting snabbare, vi har inte riktigt bestämt va vi ska öra i helgen jag vet bara att jag ska ta en sväng med mamma på stan på lördag, jag har inget bestämt jag ska köpa men det är roligt att kolla in lite höstnyheter och så.
Men nu längtar jag verkligen efter vintern, ahah inte ofta man säger det men det är bara för att jag vill kunna börja använda min jacka jag köpte förra veckan :) Jag har inte visat den va? Nej jag tror faktiskt inte det,

          
Här är den framifrån och bakifrån och jag är verkligen helt kär i den, jag tycker faktiskt den är ännu finare i verkligheten :)

Nu ska jag fortsätta plugga ha det bra, pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0