Hedda- sjuuk

Yes tyvärr har jag blivit sjuk. Inatt pluggade jag till kl 4 ungefär när Emilia hade somnat för jag va så himla pigg. Jag kunde verligen inte somna. Men vid 4a bestämde jag mig för att fösöka sova men jag började  bli kallsvettig och det gick inte att somna. Men allt som allt sov jag ca 1- 1½ timme inat. Och så när jag vaknade ett tag senare för att gå till skolan mådde jag jätteilla och bara frös extremt mycket. Så det blev för mmig att vara hemma hela dagen, väldigt irriterande eftersom jag hade pluggat en dåre hela natten infö Histora-provet.

Men nu mår jag bättre och börjar bli rastlös men jag måste ändå plugga nu, ha det bra, pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0