Emilia- Mysig dag!

Hola!
Idag var det först skola, har fått veta att det nästan är helt säkert att jag kommer få byta till Claras klass nu, den verkar lätt vara den roligaste klassen!
När jag slutat skolan så kom Viktoria och Hedda och mötte oss, så åkte vi in till stan och shoppade, eftersom att jag fick min feta lön idag! :D Men nu är det inte så mycket kvar, var skyldig 2000 till mamma och pappa och sen ska jag ge Philip pengar också, men har shoppat lite tröjor,2 parfymer och ett par örhängen. Sen åt jag middag med Clara och Hedda, så det har varit en mysig dag.

Nu ska jag duscha och sen sätta på danska paradise hotel på tv6play.
Börjar halv 9 imorgon och slutar 13.45. Skönt!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0