Emilia- Sjuk

Hejhej, idag har jag varit hemma hela dagen p.g.a att jag har haft ont i halsen. Igår efter jag ätit mat så ringde Philip och frågade om han kunde komma hem till mig, så vi satte på filmen "taken" och bara tog det lugnt, eftersom att jag är sjuk. Men det var mysigt iallafall.
Jag funderar faktiskt på att gå till skolan imorgon, men jag är fortfarande lite osäker eftersom att jag och Hedda drar iväg på Torsdag och vill då inte vara sjuk.
Sen på eftermiddagen så ska jag ju vara barnvakt, som jag är varje Tisdag.

Här är bilder från Kungsberget som Linnea tog:


Jag och Clara uppe på toppen.


Jag och Hedda på Bussen mot Kungsb.


Clara spänner fast sin snowboard




Viktoria och Clara :)

Me and Hedda!

 
Viktoria och Hedda in action :P


Jag, Viktoria och Hedda


Jag med is klumpar i håret på bussen när vi ska hem, det var sjukt kallt ute i slutet!


Söta viktoria!

Nu ska jag fortsätta titta på nån film som går på 3an.
pussar och kramar/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0