Emilia- Hold you down

Det börjar närma sig min födelsedag nu, på fredag fyller jag äntligen 16 år! Om jag ska vara ärlig så längtar jag inte så mycket efter att få presenter längre, att bli är äldre är bara en bra födelsedag för mig! Att bli 18 är ju den högsta önskan just nu.. Bara 2 år kvar nu!
Efter skolan så åkte jag hem och la mig i ett varmt bad, det börjar bli en vana för mig att lägga mig i ett bad efter skolan, jag fryser lite smått hela dagarna, så det är en bra avslappning för mig, man glömmer allt annat för ett litet tag.
Mamma köpte ju hem en hårfärg till mig för några dagar sen så jag tänkte ta tag i att färga utväxten ikväll också.
Nu ska mamma förhöra mig på lite SO För vi har prov på Fredag. Det är väldigt stressigt i skolan just nu, men jag försöker verkligen att inte stressa så mycket, och definitivt inte plugga ihjäl mig. En timme per dag räcker för mig.

Slänger in en hyfsat bra låt innan jag loggar ut.
"Hold you down" med Jennifer Lopez ft. Don Omar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0