Emilia- PH

hejhej, idag började skolan, finns inte så mycket att säga förrutom att det är piss att skolan börjat igen.
Efter skolan åkte vi och fikade vid slussen jag och Hedda, och senare kom Clara också.
Sen gick vi och tittade i lite affärer.
Ikväll är det Paradise hotel!! MISSA INTE!
Det kommer komma en ny deltagare in i huset också, Pontus heter han, han var faktist väldigt charmig tycker jag. Mogen, bra utseende och trevlig:)
Iallafall kl 22.00 på kanal 6.

Jag fyller år snart också, jag har typ bara önskat mig bidrag med pengar till resor i sommar, och sen så ska jag gå till en frisörsalong i Maj och göra riktiga extenions som man kan ha under sommaren, så det önskar jag mig också bidrag till.

Puss och hej.









haha såhär tråkigt kan man ha det på en vardagskväll.. Men fin fina miner blev det iallafall, höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0