Emilia- Ingen rubrik

Hejhej!
Sitter i receptionen idag igen, det är faktiskt väldigt skönt!
Idag är det galet varmt igen, sprang precis och hämtade en liten fläkt. Innan det satt jag och simmade i mitt egna svett.. Yammi! Men idag ska jag dricka mer vatten iallafall, igår drack jag alldeles för lite så fick jätte ont i huvudet.
Efter jobbet igår så åkte jag och mötte Hedda för att få lite av mina saker jag glömt hos henne. Sen drog vi till Alvik och tog en glass var för att kyla ner oss.
Efter det drog jag till drottningholm, där hämtade Philip och hans kompisar upp mig med båt, så åkte vi lite vattenskidor och banan båt, eller dem åkte, jag vågade inte för dem kör så jävla snabbt. Sen grillade vi lite. Det var jätte trevligt. Skönt att få komma ut lite eftersom man sitter insolerad varje dag.
Efter jobbet kommer Philip och hämtar mig, sen så åker vi till Ekerö, där vi ska grilla. Älskar sommaren, när man är ledig..
Har lunch om 45 minuter. Innan det ska jag väl hinna sprätt upp lite brev. Kom precis in en ny leverans med 200 till brev. Det kommer nya brev varje dag så det tar aldrig slut. Så det är lite jobb.

Medans jag jobbar så lyssnar jag på Basshunters låt " Saturday". Då får jag lite extra energi.


Hör av mig senare, när jag får tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0