Emilia-

Jag är verkligen sämst på att komma på bra rubriker..
Aja sitter som vanligt på jobbet, idag har jag knappt gjort någonting. Börjar bli lite trött på att sprätta upp brev.
Har pratat med Amelia i en halvtimme, det var hur länge sen som helst vi träffades, men vi ska träffas imorgon efter jag slutat jobbet :)
Imorgon är det sista dagen innan jag är ledig i 2 veckor! Otroligt skönt, är grymt trött efter dem här två veckorna. Imorgon slutar jag också kl 3, bara det gör att Fredagen blir bättre!
Nu ska jag nog sätta igång och jobba lite, för just nu känns det som att jag får betalt av att sitta och läsa olika bloggar. Haha men jag klagar inte!
Idag kommer mamma och dem hem från Italien också, så ska väl passa på att ringa dem sen när jag har nästa rast.
Nu ska jag jobba. Hör av mig sen.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0