Emilia-

Hejhej!
Är helt slut! I fredags så var jag,Hedda och Clara hemma hos mig på Ekerö och tog det lugnt, vi satt mest på altanen och snackade.
Sen på lördagen så åkte vi in till stan, senare drog vi hem till Hedda. Runt halv 1 drog vi på en fest inne i stan. Vi kom hem halv 6 och när vi väl kommer hem så ser jag fram emot att få sova, men då börjar Hedda och Clara Spela Abba på högsta volym. Och sen springer de in i rummet där jag ligger i sängen och försöker sova. Så jag låser in mig i rummet med hjälp av en penna, Sen så var jag tvungen att öppna igen för Clara skulle ha sin jävla väska. Men då får jag inte upp dörren eller fönstren. Så fick lite smått panik! men det fixade sig senare. Hedda hittade nyckeln.
Sen somnade jag runt 6.
Idag vaknade jag halv 1. Hedda och Clara skulle åka till smedis och bada. Men jag orkade verkligen inte så jag drog mig hemmåt till Ekerö, Så snart kommer Philip hit. Imorgon ska jag jobba igen, så ska lägga mig tidigt ikväll:( Men den här gången ska jag jobba utan Clara. Men jag får hoppas att det går bra. Det finns lite trevliga människor att prata med på jobbet. Så det är jag glad för.
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0