Emilia- Åsikt

När man sitter på jobbet och har tråkigt som jag har, så tittar jag runt på alla möjliga bloggar som kan göra att de där 10 minuterna går snabbare. Så kom jag in på Jacke ferms blogg, ni vet hon som vann paradise Hotel.
Hela hon är en väldigt crazy tjej, enligt mig ibland kanske lite för mycket. Men hennes åsikt är att hon tycker att bloggare ska våga lägga in mer nakenhet, vad gör det om man ser en bröstvårta hit och dit enligt henne.
Visst kan hon ha rätt i det hon säger, våra kroppar är naturliga, men jag kan se det som lite provocerande att hålla på att lägga in massa nakenbilder där man drar in magen till max och har världens sillikon bröst. Det jag inte förstår är vad man får ut på det? Ingen får väl direkt bra respons på att vika ut sig, jo kanske från äckelgubbar..
Men det jag vill komma till är att jackie hade hittat en blogg där det är en tjej som visar mycket naket.
Kan visa några bilder på den tjejen här på bloggen. Enligt mig är det alldeles för mycket.







Här är hennes blogg http://www.mondoblog.se/sandragrefve/start/30/

För mig är det helt sjukt att man kan lägga in såna här bilder på en helt öppen blogg, hennes vänner och familj kan ju se dem här bilderna när som helst.
Sen kan jag tycka att det är vågat av den här tjejen att lägga upp sånna här bilder. Det visar att man kan visa sig naken offentligt och inte ta någon skit för det.
Men som sagt. Den här tjejen visar nog upp lite för mycket av det "goda".




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0