Emilia- Kan inte sova

Sitter på balkongen ikväll igen, jag svettas som bara den!
Borde egentligen gå och lägga mig för jag ska upp kl 7 imorgonbitti. Mitt plan går 12.40, men eftersom att mammas kompis plan går 2 timmar före mitt så måste jag vara där så jävla tidigt.. Sen kommer jag landa 3 timmar senare, Philip kommer hämta upp mig på flygplatsen, saknar honom som bara den! Sen åker vi till Ekerö och sover där. Kommer vara på Ekerö nu i några veckor, men eftersom att jag ska jobba så kommer jag nog sova en del hos Clara, annars blir det väldigt jobbigt att åka till jobbet varje dag..

Nu ska jag titta runt på lite bloggar, sen ska jag försöka sova..
Nästa gång jag skriver kommer jag troligtvis att vara i Sverige :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0