Emilia- Myggjävlar!

Att jag alltid ska envisas med att sitta här ute på altanen, myggorna är på mig som fan! Men idag har det varit riktigt varmt här så det är nu man ska passa på att svalka sig lite.
Snackade precis med Clara på skype och hon verkade ha det bra i Sverige, men hon vill bort från Sverige och jag vill heeem! Men nu är det bara 3 dagar kvar.
Mammas kompis kom till Italien idag och ska vara här tills på Måndag så hon tog med en expressen/aftonbladet, så jag läste att det skulle bli jätte varmt nu dem 2 kommande veckorna i Sverige. Passar ju bra när man ska jobba.. not! Och man kan nog inte ha shorts på sig eftersom att vi kommer jobba i en lagerlokal, då kan man utsättas för massa ärr på benen, och det vill jag inte.. Fick också veta att vi kommer jobba mellan 7 till halv 5 varje måndag- Torsdag och sen på fredag så kommer vi få sluta halv 3. Så det är iallafall skönt med en dag som man får sluta lite tidigare. Men jag är väldigt tacksam för att jag har fått ett sommarjobb, det ska tydligen vara svårt att få det den här sommaren.
Sitter och väntar på att klockan ska ticka strax efter 12. Då får man veta säkert vilket gymnasium man har kommit in på. Men jag är 98% säker på att det blir Bromma gymnasium för min del. Hoppas också på det!

Nu ska jag snacka lite med Philip innan jag ska gå och lägga mig, imorgon är det den där marknaden som alltid är varje vecka, ska försöka hitta en väska eftersom att jag lånar Heddas just nu..

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0