Emilia- Trött som bara den..

Jag är så otroligt sliten och trött, har jobbat sen i tisdags. Det är sjukt hur mycket man gör där på dagarna.
Vi börjar kl 7 på morgonen och slutar halv 5 på eftermiddagen. Idag har jag räknat och burit massa H&M affischer som inte ska till affären utan in på lagret. Så jag har sår på hela fingrarna. Imorgon så slutar vi iallafall kl 3. Men jag är så trött på att jobba nu. Orkar knappt en dag till känns det som.
Nästa vecka ska jag jobba ensam, kommer vara jätte tråkigt + att både Hedda och Clara ska bort nästa vecka så kommer vara ensam. Eller Philip är hemma.
Han har varit snäll och hämtat/lämnat mig varje dag på jobbet den här veckan, men idag så skulle han till västerås med kompisar, så då fick jag ta bussen hem till Ekerö. Det gick bra, bara det att jag nästan somnade på bussen.
Imorgon måste jag ta bussen som går 6 på morgonen!!
I Helgen så tänkte vi sova hos mig på fredagen och sen på Lördag på dagen åka till blå lagunen som ligger här på Ekerö, sen på Lördag kväll sova hos Hedda.
Nu ska jag ta en dusch för mina fötter är helt svarta av allt damm som finns på lagret, sen ska jag sätta på tvn, har inte sett på svensk tv på flera veckor. Sen ska jag sova!


Jag känner mig så just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0