Emilia- Wiiie!

Snart får jag träffa Viktoria och Clara!!
Har inte träffat viktoria på 1 månad! Så det ska bli skit kul att få träffa henne. Just nu är jag i Södertälje, ska börja dra mig in mot stan snart. Men ska bara få tag i Viktoria eller Clara innan så jag ser att dem har landat i tid och så..

Förresten hade den sjukaste drömmen inatt. Jag drömde att jag väntade barn, och jag var i vecka 33 så man kände bebisen i magen. Går inte riktigt att förklara hur sjuk den var. Men när jag vaknade så blev jag lite ledsen, hehe ville ju veta om det skulle bli en tjej eller kille :P Varför jag drömde den här drömmen var nog för att jag och Philip satt och tittade på något program på trean igår. Handlade om graviditeter och förlossningar.. Usch, sånt här får vänta i flera år, bara drömmen får mig att vilja vänta tills jag är 30 innan jag får barn.

Nu ska jag ringa och se om dem har landat i la Stockholm!

Pussohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0