Hedda-

Tjena, ännu en härlig dag i stockholm :9  Igår kväll så drog jag först till Anina där även Amelia och Henke var och sedan drog vi vidare på fest och sedan vidare på en annan. Det blev en trevlig kväll och vi kom hem ganska tidigt ändå, typ halv 3 men ändå somnade jag och Anina typ kl 6 för att vi satt och pratade i sängen i flera timmar. Så jag som hade gått upp 7 dagen innan dygnade ju typ. Sen gick vi upp igen kl typ halv 10 för Anina skulle till landet och då promenerade jag och Amelia hem. Sen drog jag direkt in till stan och träffade mamma och fixade lite grejer och käkade lunch. Sen drog jag och tränade och nu sitter jag här hemma på balkongen :) jag har fortfarande träningskläderna på mig så nu ska jag hoppa in i duschen, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0