Hedda- lördag morgon

Godmorgon, kom hem för ett tag sedan , har sovit hos Anina ikväll.
Igår på dagen så hängde jag med George, vi käka lunch , fika och sånt där. Sen drog jag och käka middag med Emilia , hhahah vi båda var så extremt sugna på Mc donalds så det fick det bli. Sen drog vi hem till Anina  och sen vidare på ett typ chillkrök.
Idag ska jag till Bro Hof (en golfbana) där det är tävlingen Scandinavian Masters. Fråga mig inte varför jag ska dit men det ska jag iallafall.
Sen ikväll så ska jag på fest med Amelia och Emilia.
Är gaalet seg just nu och skulle egentligen bara vilja gömma mig under täcket hela dagen, men icke sa nicke. Nu ska jag fönba håret och klä på mig, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0