Hedda-sköna dagar

Helllu, kom precis hem och väntar nu på att middagen ska bli klar. Har haft en riktigt skön dag, vaknade riktigt tidigt imorse, typ halv 8 men Emilia som hade fått feber under gårdagskvällen sov vidare ett tag. Senare vaknade hon och förmiddagen spenderades i soffan med galet roliga solsidan. Sen drog jag till fridhemsplan gjorde lite inköp och drog sedan och tränade och promenerade sen hem och nu sitter jag här.
Jag tycker såna här dagar är väldigt sköna även fast jag inte gör typ nånting men det sköna är att jag kan låta det ta typ 3 timmar att ta sig till gymmet träna och sedan ta sig hem. Men behöver liksom inte sressa nånting, väldigt skönt.
Nu ska jag duscha, visar sedan upp mitt bästa inköp från idag, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0